onsdag, juni 26, 2013

Inredning i sovrummet - före och efter

Enligt önskemål tänkte jag visa hur jag har inrett vårt sovrum, då detta är det mörkaste rummet i lägenheten, så har jag valt att ha ljusa färger både på sängöverkast och lakan men att sedan bryta av med en svart sängstomme från ILVA.

Nyligen hittade jag en trästege i vitt som man kan hänga kläder på eller en pläd som just nu hänger där.. Jag tyckte att det fattades något i det hörnet så denna steg passade som handen i handsken..

Så här tråkigt såg det ut innan mitt fynd.. 

Stegen hittades på Åhlens.


Hjärta i metall från Blomsterlandet.

Pläd från Jysk.





 Textil från Jotex och Hemtex. 

1 kommentar:

  1. Nej men åh, det måste vara en likadan som jag har! :) Vad kul att Åhléns fått in fler, jag tror jag fick köp deras skyltexemplar eller ngt, fast det var ju i mars, så det är ju längesen:) http://inrettivitt.blogspot.se/2013/03/trappa-upp.html#comment-form
    Tjusigt överkast förresten! ;) Kram Emelie

    SvaraRadera