söndag, februari 02, 2014

Lördagens spa- besök och ingefära-kanelpeeling..

God morgon denna vinterdag & andra dagen på februari!
Dagarna fylls med packning och planering inför den kommande resan som närmar sig med stormsteg och kurser som måste avslutas så mycket tid över för mitt stora intresse, det hinns inte med just nu som jag skulle önska. 

Februarimånad hälsades välkommen med en Spadag på Ronneby Brunn. Presentkortet höll på att brinna inne i plånboken och jag kände att spabehandling skulle passa perfekt just nu. 

Det blev en timmes kanel- och ingefärapeeling med massage med varma stenar. Underbart! Resten av förmiddagen spenderas jag med min man inne på spaet: vi badade, bastade, läste lite och så badade vi i badtunnan utomhus med massa vit snö runt omkring. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar