torsdag, mars 06, 2014

Stockholmresa, konsert och influensa..

God Torsdag eftermiddag mina vänner. 

Jag ligger nerbäddad med influensa och har därför ingen större energi till att putsa mina fönster som planerat eller laga de där nya goda muffinsreceptet som jag hittat, 
utan jag tittar på serier i massor och äter glass och dricker thé. 
Muffins och fina fönster får det bli i helgen.. 



Tänkte nämna lite om vår underbara Stockholmresa som gjordes i helgen. 

Vi åkte upp på fredagen och strosade runt i gamla stan, åt italiensk mat och 
åt frozen yoghurt inne på Gallerian. 
På lördagen var det verkligen dags för mitt hjärtat julklapp: nämligen konsert på Tele2 arenan och vi dansade i takt med Avicii hela kvällen lång tillsammans med 40 000 andra människor. 


Det har iallafall flyttat in lite fina lila tulpaner hos oss på köksbordet, 
tycker det bryter av fint mot allt vitt!

Ha en fortsatt bra dag!

Snart tänkte jag visa mina fina vårjacka som är det nyaste inköpet i garderoben. 
Jag hittade nämligen denna i Stockholm, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar