söndag, juli 06, 2014

Tio steg tillbaka och två fram...



Den där känslan man upplever när fötterna försvinner under en och hela ens värld rasar samman...
Den känsla när det känns som allting bara fallerar på två sekunder och det tar betydligt längre tid att återbygga och återhämta.. 
Typ den känslan har väl funnits där under nästa hela våren men nu har jag försökt att glädjas av nuet och har funnit lite glädje att komma tillbaka hit. 
Bloggandet har tagit en liten välbehövlig paus men det känns som nu är jag tillbaka och det är många som frågat var jag har tagit vägen. Jag har därför inte hunnit visa er den glädjen och de trevligheter som faktiskt hänt oss under våren och det kommer jag visa under en tid framöver. 




Ha en fortsatt trevlig solig söndag.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar