söndag, januari 05, 2014

Årssummering del 1..

Även jag tänkte göra en årssummering på året som gått, år 2013. 
Jag vet inte hur andra gör detta men min årssummering ska jag låta mina fotografier få tala. 
Det sägs ju att "bilder säger mer än tusen ord" Jag tror faktiskt att det stämmer.... 

Månaden - Januari.. 


Snön föll över Kalmar. 


Vi firade 6 år tillsammans och började känna oss som 
ett gammalt gift par efter alla dessa år tillsammans.. 



Jag började finna mig till ro i min nya stad och vi promenerade mycket.. 

Månaden - Februari.. 


Alla hjärtans dag firades och detta kom i ett paket från min älskade mamma. 




Månaden - Mars.. 





Påsken kom och gick.. 

Vårtecken skymtades.. 





Månaden - April..







Det nya skrivbordet inhandlades på Ikea.. 

Månaden - Maj.. 









Det gjordes hemmagjort örtsalt och så börjades det odlas 
inför sommarens grillkvällar.. 



Månaden - Juni..










Detta var del år. Månaderna januari till juni. 
Fortsättning följer med månaderna juli till december.. 

Vi ses! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar