måndag, juni 03, 2013

Måndag hela dagen.

När man jobbar så oregelbundna tider som jag gör lär man sig att uppskatta dagarna mitt i veckan mer. 
Efter att ha jobbat hela helgen, grillat med underbara vänner igår så tar jag en ledig dag imorgon. Härligt! 
Jag slår upp dörren halv fyra och möts av en 26 grader sommardag. Jag hoppas att sommaren är här för att stanna i minst 3 månader! 
Jag är ensam hemma några dagar nu och det finns väl inget mer tråkigare att laga mat till sig själv bara, så jag gjorde dessa räkmackorna. Man får ju passa på att äta sina favoriter!





För att vara extra nyttig så blir det mashmallows och naturgodis 
ikväll i mina skålar som egentligen är ugnfasta formar tror jag. 



Jag har varit sugen på morotskaka i flera veckor nu, 
och i brist på annat kanske det blir en sådan bakad ikväll.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar