lördag, juni 01, 2013

Nya blommor pryder hemmet..

God morgon raringar! 
Jag hade ingenting för mig under förmiddagen så vi körde ut och köpte lite blommor. 
Blommor hemma hos oss har en tendens till att vissna ofta. Förstår inte varför?! 
Det blev lite nya lösa blommor till vårt soffbord i vardagsrummet. 
Tycker att det är så fint och man blir lite extra glad. 







                       
 Idag är den 1 juni och hela majmånad har bara flygit förbi i en himla fart. 
Idag är det exakt ett år sedan som jag blev färdig sjuksköterska och oj vad man har lärt sig mycket sedan dess och vad man utvecklas varje dag som går.
Det var också i junimåndag förra året som jag lämnade min lilla trygga hamn i Ystad och lämnade Skåne för ett tag. 
Det pirrar lite extra i magen när man pratar om Skåne så jag tror att vi kommer att flytta tillbaka över länsgränsen någon gång..  

1 kommentar:

  1. Du gör det jättefint hemma hos er. Kram från mamma

    SvaraRadera