lördag, juni 29, 2013

Mysiga presenter och dagens fynd..

Jag har fin besök från Skåne och idag trotsade vi vädret och gav oss ut för lite shopping i stan.. 
Solen började komma från när vi promenerade längs gatorna. Vi har bara njutit, tittat på människor och hittat en del del fynd under dagen. 


Jag var ju tvungen att visa en av mina favoritaffärer som tydligen ska gå i konkurs?! 
Men det var utförsäljning och jag hade kunnat köpa hela affären. Men det fick bli semesterté och två olika saltsorter som passar utmärkt till sommarens middagar.

Village 






Jag älskar ju presenter och av min underbara mamma fick jag present som hittades i Ronneby 
En liten tékopp med "sommrigheter" och favorit hjärtan i trä med mysiga texter på. 



Detta hjärta ska så klart hänga på ytterdörren. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar