torsdag, juni 13, 2013

HOME

Imorgon beger vi oss ner till Skåne för att festligheter och trevligheter, tänk att bara få vara ledig en hel helg och bara njuta av sin ledighet! Underbart.. 
Tyvärr så är det lovat regn och dåligt väder, men vädergudarna kan vi fortfarande inte styra över så det är bara att göra det bästa av man får. 
Jag hoppas dock på lite sol så att jag kan få njuta lite här: 


Jag har efter jobbet idag letat efter något som skulle kunna hänga på väggen ovanför vårt skrivbord i vardagrummet, men fortfarande inte hittat något speciellt roligt. Några förslag kanske? Jag letar antingen efter en mysig tavla eller stora HOME bokstäver i trä som kan spikas upp. Har ni haft den känslan att man vet att något saknas men man vet inte riktigt vad.. Jobbigt, men jag letar vidare.  


Bild hittad på google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar