tisdag, juni 18, 2013

Träklämmor i sin glans..

Jag älskar ju att få vykort med posten från mina nära och kära och jag sparar på varenda utav dem. 
När jag nu bor en bit ifrån så är det mysigt att läsa de fina små orden då och då..
Nu börjar det dock bli lite fullt på kylskåpsdörren så jag har länge letat efter något annat sätt att placera mina kort. Jag hittade i helgen fina träklämmor med magnet och utan, 
så tänkte jag att det kunde perfekt :) 
Så här gjorde jag; 

Träklämmorna med texten måndag till söndag 
hittades på Nille på Emporia. 
Träklämmorna med änglar hittades på Panduro.

Jag letade fram en bit virkat band som jag köpt på loppis och så fäste jag bandet på ena sidan av kylskåpsdörren och fäste vykorten med mina fina träklämmor med. 
Jag har lite svårt att bestämma vilka av klämmorna som ska användas så tills jag har bestämt mig så får båda sorterna vara framme.  







Ha en underbar fortsatt Tisdag. 

Vi ses! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar