tisdag, juni 11, 2013

Muliga tisdag..

Jag spenderar inte mycket hemma just för tillfället, utan jag är mycket på jobbet, så därför blir det heller inte mycket tid att skriva här, men man försöker titta in här lite då och då.. 
Men i helgen ska jag äntligen bege mig ner till Skåne och stanna några dagar. 
Jag hoppas att Ystad bjuder på sol, studentfirande blir det och förhoppningsvis en del
 fikande på Snuggels enorma kanelsnäckor. 
Jag ska hämta min bil som är på verkstaden och så ska jag bara umgås med familj och vänner. Mysigt. 


Dessa fina hjärtan och ängeln har jag fått i present och som hänger så fint i köket. 
Jag skulle kunna tro att något av dessa har jag fått av min älskade mamma. 

Idag har vädret inte varit på topp så jag tog på mig mina fina regnstövlar och begav mig ut. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar