torsdag, juni 20, 2013

Vägga hamn..

I eftermiddags så tog jag och min andra hälft bilen och körde ca. 30 minuter för att komma fram till ett av mina favoritställen, mitt lilla smultronställe: Vägga hamn.  
Då jag är uppvuxen på havet och har spenderat mycket tid i båt och i hamnar så har dessa platser en stor betydelse för mig. 

Havet ger mig ett lugn så 
annars är svårt för att hitta.

Vi promenade längs bryggorna mellan vassen och så åt vi såklart middag på Väggas Fiskrestaurang som bara har perfekt mat. Varför ska det alltid vara så svårt att veta vad om man välja på menyn? 
Tänk att bara få njuta och ta vara på tiden tillsammans, vilken dag. 








Nu bäddar jag ner mig framför en bra bok och kanske lite choklad?! 
Imorgon innan det inplanerade besöket på Lövmarknaden i stan, tänkte jag visa hur jag ändrat om på våra saker i köket..
 Förändring förnyar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar