måndag, juni 10, 2013

Loppis och söndagsfika..

Dagen började faktiskt med loppis i Ronneby, vi orkade masa oss upp så vi var där vid 11-tiden med massa andra människor för det var så fint väder. 
Det blev inga storfynd idag men jag hittade dessa små söta saker. Hjärtat luktar lavandel, jag köpte detta hos samma dam som jag hittade den blommiga lilla påsen som ger ifrån sig sin lavedeldoft när man kommer in i badrummet. Älskar den doften! 
Jag hittade två små spetsdukar, som jag bara älskade. Jag får väl se vad jag ska hitta på med dem. I mina gömmer har jag en del spetsdukar redan som jag fått av min farmor för ett tag sedan. Det är mycket spets just nu så jag ska dyka ner i mina lådor och leta fram mina dukar. 






Nu väntar vi på att äpplepajen ska bli färdig i ugnen så ska vi dra oss ner till vattnet och fika i solen med goda vänner och så njuter vi av det sista av helgtimmarna. 



Formen är köpt på Åhlens. Handduken är en present. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar