tisdag, december 31, 2013

Happy New Year

Happy New Year, Happy New Year! 

Ledsen för några dagars dåligt bloggande men jag tycker julen är ett perfekt tillfälle att lämna datorn hemma och bara njuta och filosofera några dagar för att sedan återkomma till vardagen igen. 

Min jul detta året har varit helt perfekt. Den har spenderats med nära och kära med god mat och fina julklappar. Mycket julgodis och glögg i litervis. 
Det är ju det julen går ut på att bara få umgås med dem man älskar. 

Min present till min andra hälft blir en stockholmsresa under våren, tror att det blev ganska så uppskattat! 

Jag har nu kommit tillbaka till vardagen med jobb och lite skolarbete och nu ser vi framemot det nya året mina vänner. Ett år med förhoppningsvis mycket glädje och nya äventyr, men också en del måsten som bara måste genomföras. 

Det nya året firas in med chokladtårta och alkoholfri champagne då jag skålar in det nya året på jobb, jag firar även in min födelsedag som jag tror kommer bli en av dem bästa ! 

Ha en underbar nyår och en bra början på år 2014! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar