onsdag, september 18, 2013

I väntans tider..


Vi tillbringade förra helgen nere i Skåne, som innehöll bland annat kräftskiva och söndagsmiddag.. Tänkt att tiden går så fort när man är ledig och har trevligt, så helgen var snabbt över och veckan har sedan tillbringats med min första sjuksköterskestudent - konstig känsla! Det känns precis som att det var jag som var student, och nu är det jag som är handledare, märkligt vad tiden bara går.. 
Vi har satt upp tavlor med egengjorda fotografier av familjen samt så har jag läst och lämnat in arbeten på kurserna som jag läser.. 
Ibland känns det lite tufft att hinna med allt som man önskar, men det handlar om att prioritera, vilket helt ärligt inte alltid är så enkelt.. 


En dag förra veckan träffade jag min underbara mamma, älskar mina och hennes egentids dagar tillsammans. 
Vi har planerat vad som väntas skall under hösten, och man har massor med saker att se framemot.. 
Bland annat så är resan i vinter bokad - då det fylls jämnt i familjen så flyger vi 11 timmar bort till något som kallas Karibien! Underbart! Helt plötsligt är vintern mer än välkommen.. 

Ha en fortsatt bra vecka! 
Vi ses! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar