torsdag, september 19, 2013

Välkommen höst..

Jag kan inte hjälpa det men hösten tycker jag har sin lilla charm. 
Även om jag hatar att det är svart som in i natten när jag ska upp och cykla till jobbet på morgnarna och att sängen och soffa lockar mer än vanligt, så är det så mysigt att kunna tända sina nyinköpta värmeljus, krypa ner under filten med sina raggsockar och en bra bok. 



Äpple som är självplockade hemma i trädgården i Ystad.. 
Här ska det bakas äpplepaj och göras äpplemos när lusten och tiden knackar på dörren. 

Jag har börjat att tycka mer och mer om färgen orange så idag när jag var med mamma i Kristianstad hittade jag denna fina pläden inne på Åhlens som nu pryder soffan så fint. 
Bilden gör den lite fel i färgen, och tycker själv att den är mycket finare i verkligheten.. 



Jag inhalande mina första pumpor på torget för ett tag sedan och så blev det självklart ljus i orange, så är min höst räddad.. Ibland kan det faktiskt vara lite fint med lite färg i vårt vita och svarta hem! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar