onsdag, maj 22, 2013

Dagen mitt i veckan..

Dagen mitt i veckan är äntligen slut!
När jag var nere i Skåne i helgen så hittade jag söta små burkar inne på Åhlens som jag var tvungen att skaffa. Färgerna älskar jag. Till våren och sommaren är det mycket pastellfärger så som rosa och turkost. Färger som man blir glad av, så jag tänkte att dessa skulle passa fint hemma hos oss. 
Även om det mest är vitt i, så kan detta bryta av lite fint. I brukarna la jag i goda små sura karameller som tas fram vid speciella stunder när man är extra sugen



Jag hittade även små skålar i liknande turkosa färg som burkarna, med fint mönster på insidan, även dessa var tvungna att följa med hem. Idag kände jag för nötter så det fick det bli. 
Jag införskaffade vita porslinsskedar som dem stoppade jag i och det blir pricken över mitt "i"!. 



Jag tänkte även visa mitt fynd som jag hittade på Gekås. En vit bricka som jag har letat efter såå länge men inte hittat någon som fallit mig i smaken. Men denna är perfekt... 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar