söndag, maj 12, 2013

Loppisfynd..

God söndag! Hoppas helgen har varit bra. Min har varit perfekt. Vi har idag strosat runt på loppisen i Ronneby hela förmiddagen, vi köpte kaffe och hade picknick i brunnsparken. Solen sken och det blåste inte speciellt mycket. Jag är otroligt nöjd med mina fynd som jag fick med mig hem, även om det fanns massor med saker som egentligen hade kunnat följa med mig hem också, men min andra halva fick stoppa mig några gånger! 

Små flaskor hängande i ståltråd som ska hänga i vårt kök.


Underbart doftande lavendelpåse som ska placeras i klädskåpet. 


Handvirkat band.  

Vi har gått en långpromenad för att få uppleva den bästa tiden på hela året, enligt mig när träden börjar slå ut, fåglarna kvittrar och man har konstant ett leende på läpparna. 
Vi har även hunnit med att rasta katten på gården och gjort en supergod lunch som jag blev tipsad om på jobbet. Ett recept av Per Morberg. 


Salladsdressing av basilika, gräslök, vitlök, rapsolja & olivolja. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar