tisdag, maj 21, 2013

Sinne för inredning och detaljer..


God tisdag morgon. 
Tittar in en liten stund nu på förmiddagen innan det är dags att bege sig till jobbet. 
Muligt och tråkigt väder ute så vad passar inte bättre med att sitta under en filt och dricka grönt te och läsa en bra bok. 
Jag tror att efter mitt besök hemma i Ystad har äntligen listat ut var jag har fått mitt sinne för inredning och detaljer. Tror att det kommer från min älskade mamma.. 




Tror det finns någon annan som älskar burkar och skålar!  

Utomhus på verandan står det massor med krukor 
i olika färger med blommor som blommar för fullt. 





Underbart växthus som min mamma planterar alla möjliga växter och blommor. 
Här sitter hon och funderar och bara njuter!





Det planteras bla. tomater, gurkor, potatis, solrosor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar