lördag, maj 25, 2013

Ljuva underbara lördag..

På nyheterna i veckan så lovades det värsta dåliga vädret idag, men det blev faktiskt inget regn men det kändes som man skulle blåsa bort när man öppnade ytterdörren. 
Jag har idag letar efter en klänning till sommaren, det var inte det lättaste. Jag var ju inte direkt ensam i affärerna idag. Det blev tyvärr ingen klänning med det blev ett par ljusa byxor som jag letar efter ett tag så ganska nöjd är jag ändå. 
Nu har vi druckit kaffe bland en skog av dessa underbaringar: 



Och några av dem fick följa med mig in och pryda köket i min jätte tekopp från Indiskan. 



Jag har hittat platser för det som jag handlade i ett av Sveriges största varuhus för ett tag sedan. Tillslut blev det faktisk mycket bra. 




Mitt fin fina hjärta som hänger i gardinstången i köksfönstret.. 


Jag älskar små hus (kanske något som jag fått från min pappa?) som man kan hänga var som helst.  
Just detta får stå på hyllan i hallen. 


Vaniljdoftande ljus: underbart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar